win.rar GmbH en rarlab.com presenteren met trots de definitieve versie van de nieuwe WinRAR 3.30.

WinRAR is een 32-bits Windows-versie van het RAR-archiveerprogramma, het krachtige archiveerprogramma en archiefbeheerder. RAR-bestanden pakken normaalgesproken inhoud tot 30 procent beter in dan ZIP-bestanden. De hoofdmogelijkheden van WinRAR zijn zeer sterke algemene en multimediacompressie, het verwerken van niet-RAR-archieven, ondersteuning voor lange bestandsnamen, programmeerbare zelf-uitpakkende archieven (SFX), herstel van beschadigde archieven, waarmerkversleuteling, ingebouwd bestandscommentaar en versleuteling.

WinRAR is beschikbaar in 40 verschillende talen en draait onder Windows 95/98/NT/2000/ME/XP. De opdracht- regelversie, genaamd RAR, is beschikbaar voor Linux, DOS, OS/2, FreeBSD en MacOS X.

Pocket RAR, onze GRATIS WinRAR-versie voor de Pocket PC is de laatste aanvulling aan onze reeks compressieproducten. WinRAR is daarom eenvoudigweg "De Grootte Oplossing".

- De nieuwe WinRAR 3.30 biedt nu nog meer innovatieve mogelijkheden!

Enkele hoogtepunten van de 3.30-uitgave:

Net wanneer u dacht dat WinRAR niet meer verbeterd kon worden, hebben we 29 nieuwe verbeterde items toegevoegd. Meer informatie over al deze 29 verbeterde items kan worden gevonden in "RAR - Wat is nieuw in versie 3.30". Zorg dat u de eerste bent die de proefversie downloadt op www.winrar.be Natuurlijk zijn ook de opdrachtregelversies van RAR en Pocket RAR verbeterd en zijn nu beschikbaar als versie 3.30. Zoals altijd, de upgrade naar 3.30 is volledig gratis voor alle geregistreerde gebruikers. Upgraden gaat snel en is eenvoudig. Gebruikers hoeven alleen de nieuwste versie van WinRAR te installeren om verder te gaan met het gebruiken van het beste compressieprogramma beschikbaar. Er is geen ingewikkelde procedure nodig zoals deïnstalleren van de vorige versie. # # # Additionele informatie voor redacteuren. Vraag uw gratis persoonlijke registratiesleutel aan! Bezoek onze on line WinRAR-persruimte! Eisen uw gebruikers nieuws "heet van de naald" en diepgaande informatie over hun favoriete softwareproducten? Wilt u tijd besparen bij het onderzoeken van al deze informatie? Wij van win.rar Ltd. kunnen u hierbij helpen. We willen u graag uitnodigen om onze nieuwe, speciale on line persruimte te bezoeken, waar al deze informatie in enkele muisklikken beschikbaar is:

Deze on line persruimte is speciaal ontworpen met de behoeften van journalisten in het achterhoofd. Zaken als beperkt toegankelijke uitgebreide informatie, toegang tot programmapreviews en speciale weggeefaanbiedingen voor lezers van uw blad. Natuurlijk hebben we een gratis kopie van WinRAR voor persoonlijk gebruik voor u beschikbaar gesteld. Bezoek de persruimte op www.win-rar.com/press vandaag nog en ervaar met eigen ogen wat WinRAR te bieden heeft. Als u een recensie van WinRAR wilt afdrukken staan wij graag voor u klaar om u additionele gratis sleutels aan te bieden voor lab-testing.