Ruim voor Kerstmis hebben RARLAB en win.rar GmbH de eerste beta van WinRAR 3.30 uitgegeven. Hieruit blijkt des te meer dat WinRAR continu verbeterd wordt om op de koppositie te blijven.

WinRAR 3.30 bevat innovatieve mogelijkheden en is zeer gebruiksvriendelijk gebleken. Natuurlijk zal, zoals altijd, de upgrade naar 3.30 geheel gratis zijn voor al onze geregistreerde gebruikers. Upgraden gaat snel en eenvoudig. Gebruikers hoeven alleen de nieuwste versie van WinRAR te downloaden en te installeren om verder te kunnen gaan met het gebruik van het beste compressieprogramma dat er bestaat. Het is niet nodig om de oude versie eerst te verwijderen voordat men de nieuwste versie kan gaan gebruiken.

Enkele hoogtepunten van de 3.30 uitgave:

Net wanneer u dacht dat WinRAR niet meer verbeterd kon worden, hebben we 29 nieuwe verbeterde items toegevoegd. Meer informatie over al deze 29 verbeterde items kan worden gevonden in "RAR - Wat is nieuw in versie 3.30". Zorg dat u de eerste bent die de proefversie downloadt op http://www.winrar.be

# # #  Bijkomende informatie voor redacteuren.

Vraag uw gratis persoonlijke registratiesleutel aan!

WinRAR persruimte on line!

Eisen uw gebruikers nieuws "heet van de naald" en diepgaande informatie over hun favoriete softwareproducten?

Wilt u tijd besparen bij het onderzoeken van al deze informatie?

Wij van win.rar Ltd. kunnen u hierbij helpen.

We willen u graag uitnodigen om onze nieuwe, speciale on line persruimte te bezoeken, waar al deze informatie in enkele muisklikken beschikbaar is:  Het laatste nieuws over onze RAR-compressietechnologie - Diepgaande achtergrondinformatie - Voorbewerkte workshops en beginnershandleidingen die in een oogwenk in uw blad kan worden geïntegreerd. - Aangepaste WinRAR-versies voor uw blad  Dit is ons antwoord op het groeiend aantal e-mails met aanvragen voor informatie over WinRAR.

Door het aan- bieden van dit communicatieplatform hopen we u het werk van productonderzoek voor u te verlichten.  Deze on line persruimte is speciaal ontworpen met de behoeften van journalisten in het achterhoofd. Zaken als beperkt toegankelijke uitgebreide informatie, toegang tot programmapreviews en speciale weggeefaanbiedingen voor lezers van uw blad.

Wanneer u eenmaal bent aangemeld op de persruimte, die overigens alleen voor journalisten beschikbaar is, zult in staat zijn gebruik te maken van al deze mogelijkheden.

Zorg dus er dat u er snel bij bent - er staat u nog veel te wachten!  Behalve bovenstaande mogelijkheden hebben we een gratis kopie van WinRAR voor persoonlijk gebruik voor u beschikbaar gesteld.

Bezoek de persruimte op www.win-rar.com/press vandaag nog en ervaar met eigen ogen wat WinRAR te bieden heeft.  We staan zoals altijd open voor suggesties over hoe we deze persruimte nog beter aan uw behoeften kunnen aanpassen. Stuur alle suggesties naar: press@win-rar.com