Winrar  06-09-2010

Stelt u zich eens voor dat u kostbare ruimte op uw Pocket PC kunt besparen zonder er voor hoeven te betalen.

RARLABS en win.rar GmbH maken dit mogelijk met de uitgave van PocketRAR voor Pocket PC's als freeware!

Dit betekent dat iedereen Pocket RAR mag gebruiken, geheel GRATIS!  Pocket RAR is een versie van WinRAR ontworpen om bestanden op uw Pocket PC te comprimeren, waarmee u de ruimte die grote bestanden innemen, kunt besparen.

Nu kunt u zelfs de toonaangevende compressietechnologie op uw mobiele apparaat gebruiken.

Pocket RAR in het kort:

• Pocket RAR is een versie van het RAR-archiveerprogramma voor het Pocket PC 2002 platform
  • Het Pocket RAR-archiveerprogramma wordt gedistribueerd als freeware. Iedereen mag deze software gratis gebruiken.
  • Pocket RAR maakt kleinere archieven dan de concurrentie, waarmee schijfruimte en overdrachtstijd wordt bespaard.
  • Pocket RAR biedt een grafische, interactieve interface aan door gebruik van de pen en menu's. U kunt eenvoudig door archieven en bestanden bladeren door middel van de bestands- en archiefbeheermodi.
  • Pocket RAR kan bestanden in RAR- en ZIP-archieven comprimeren, decomprimeren en verwijderen.
  • Pocket RAR biedt uitgebreide ondersteuning voor compacte RAR-archieven en biedt ondersteuning voor multivolume archieven.
  • Pocket RAR neemt weinig schijfruimte in beslag waarmee de hoeveelheid geheugen van de Pocket PC, dat gebruikt wordt door het archiveerprogramma, zo klein mogelijk blijft. Alle uitgebreide functies kunnen worden uitgevoerd op een desktop computer door gebruik van WinRAR. Ook helpbestanden en de installatiedocumentatie worden opgeslagen op de desktop computer.
  • Pocket RAR maakt eenvoudige overdracht mogelijk tussen bestanden op de desktop computer en de Pocket PC.
  • Pocket RAR-mogelijkheden worden continu ontwikkeld waardoor Pocket RAR ver voor blijft op de concurrentie.

Geheugeneisen:

• Er is 4 MB vrij geheugen nodig om RAR-archieven te maken in de compressiemodi "Snelste", "Snel" en "Normaal".
  • Er is 6 MB vrij geheugen nodig om RAR-archieven te maken in de compressiemodi "Goed" en "Beste".
  • Het bijwerken van bestaande archieven neemt meer geheugen in beslag dan het aanmaken van nieuwe. Exacte waarden hangen af van het archieftype en -grootte.
  • Het aanmaken en uitpakken van ZIP-archieven nemen minder dan 1 MB geheugen in beslag.
  • Voor meer informatie over Pocket RAR en WinRAR en om uw gratis versie van Pocket RAR vandaag nog te downloaden, bezoek onze website op http://www.winrar.be